loading...
هر چی بخوای اینجا پیدا میشه
ali بازدید : 5 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بررسی عطرهای هرمس همیشه لذت‌بخش است. این برند چیز خاصی دارد. آن‌ها در عین نوآوری، رایحه‌های دلپذیری ارائه می‌دهند و من کاملاً طرفدار این رویکرد هستم. عطر اولیه‌ی H24 منحصر به فرد بود، یک فوژه (fougere) مدرن که با تمیزی فلزی خود، به عطرهای آینده‌نگر نزدیک می‌شد.

این خانه‌ی مد فرانسوی با flanker جدید خود یعنی Herbes Vives، تلاش می‌کند تا رایحه‌ای حتی تازه ‌تر خلق کند. این عطر سرشار از رایحه گیاهان و همان ماده‌ی Physcool® موجود در نسخه اصلی است. Herbes Vives در مقایسه با عطرهای قدیمی‌تر این مجموعه، بر زمینه‌ای بسیار سبزتر بازی می‌کند. آیا این عطر حس بویایی را به وجد خواهد آورد یا تنها یک نسخه‌ی اضافی و غیرضروری از یک محصول موفق خواهد بود؟ بیایید با هم بررسی کنیم!

h24 herbes vives perfume review

رایحه:

اولین اسپری با مهی از گیاهان باغ به مشام شما می‌رسد. ریحان تازه چیده شده که هنوز از آبیاری صبحگاهی نمناک است، به طور مشهودی برای من قابل تشخیص است. می‌دانم چه فکر می‌کنید، "نمی‌خواهم بوی سس پاستا بدهم"، اما این عطر کاملاً متفاوت است. این رایحه به طرز شفافی تازه و هوادار است. همچنین در این مرحله، کمی رایحه برگ جعفری تازه و نعناع خنک را با رایحه فلفل ملایمی که در سایه‌ها پنهان شده است، حس می‌کنم.

قلب عطر، نت گرانیتای گلابی را آشکار می‌کند. اعتراف می‌کنم که هرگز بوی گرانیتای گلابی را استشمام نکرده‌ام، اما این ترکیب، به طور مبهمی بوی میوه‌ای شیرین و آبدار می‌دهد. این احتمالاً جایی است که حس آبکی بودن را دریافت می‌کنم که نت‌های گیاهی را در بر گرفته است.

پایه‌ی عطر به معنای واقعی پایه نیست، زیرا عطر کاملاً خطی است. نت Physcool® از همان ابتدا قابل توجه است. این نت، خنک‌کنندگی ملایم و فلزی با رایحه‌هایی از نعناع را به عطر می‌بخشد. این همان نتی است که در H24 اصلی وجود دارد، بنابراین اگر از آن عطر لذت می‌برید، Herbes Vives را نیز دوست خواهید داشت.

نت‌های عطر:

    • تاپ (نت اولیه): گیاهان تازه
    • هارت (نت میانی): گرانیتای گلابی
    • بیس (نت پایه): Physcool®
  • عطرساز: کریستین ناگل

h24 herbes vives review

ماندگاری:

Herbes Vives قوی‌ترین عطری نیست که تا به حال بوییده‌اید. تقریباً مانند یکی از آن عطرهای شیمیایی است که خودتان به اندازه‌ی اطرافیانتان آن را حس نمی‌کنید. با این حال، من می‌توانم آن را برای اکثر مدت زمان ماندگاری‌اش حس کنم و حتی زمانی که فکر می‌کردم دیگر از بین رفته است، از آن تعریف‌هایی نیز دریافت کرده‌ام، بنابراین از این نظر کمی فریبنده است.

تا جایی که می‌توانم تشخیص دهم، این عطر حدود ۱۰ ساعت روی پوست من ماندگاری دارد و در بیشتر این مدت، پخش بوی متوسطی در اطراف شما دارد. این عطری است که واقعاً برای فعال شدن به گرما نیاز دارد.

مناسبت استفاده:

Herbes Vives یک عطر بهاره و تابستانی است. همانطور که اشاره کردم، این عطر برای تجربه‌ی کامل واقعاً به پوست گرم نیاز دارد. در مکان‌های دارای تهویه مطبوع و هوای خنک‌تر، عطر کاملاً بوی دیگری می‌دهد.

این یک عطر یونیسکس است، اما کاملاً گیاهی است که ممکن است برخی از زنان را از آن دور کند. این عطر، ستون فقرات کاملاً مردانه‌ای ندارد. این فقط یک عطر گیاهی تازه است، بنابراین اگر به چنین رایحه‌ای علاقه دارید، از آن استفاده کنید.

این عطر را می‌توان به صورت روزمره و نیمه رسمی استفاده کرد. به نظرم چگالی لازم برای استفاده در موقعیت‌های رسمی را ندارد، مگر اینکه یک مهمانی در فضای باز و هوای گرم باشد.

H24 Herbes Vives for men

نتیجه‌گیری:

Herbes Vives رایحه‌ی عالی‌ای است، اما من نسخه‌ی اصلی را به این flanker ترجیح می‌دهم. هیچ ایرادی در این عطر وجود ندارد و به احتمال زیاد به زودی یک بطری کامل از آن تهیه خواهم کرد، زیرا گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای برای فصل بهار است و عطرهای گیاهی خوب کمیاب هستند.

بسیاری از عطرهای گیاهی تمایل دارند مانند یک غذای ایتالیایی یا یک عطر قدیمی و خشک به مشام برسند، بنابراین تاثیرگذارترین نکته در مورد Herbes Vives رویکرد آن به دنیای مدرن است. تضاد گیاهان تازه و آلدهیدهای سرد، بسیار جالب است. این عطر گاهی اوقات شما را به یاد ساختمان‌های آهنی می‌اندازد که باغچه‌ای کوچک و سرزنده در جلوی آن به نمایش گذاشته شده است، و در مواقع دیگر، به یاد یک علفزار تازه و چمنی در دامنه‌ی کوه می‌افتید که نسیم خنک، برگ‌های جوانه زده را تکان می‌دهد.

با این حال، فکر نمی‌کنم این عطر مورد پسند همه قرار بگیرد. طراحی آن نسبتاً هنری است، اما فکر می‌کنم مردم در آینده آن را بیشتر بپذیرند. بسیاری از افراد تا مدتی بعد، عطر Dior Sauvage را درک نکردند، و فکر می‌کنم درک این عطر هم شاید یک سال یا بیشتر طول بکشد تا مردم متوجه شوند که چقدر خوب است.

H24 Herbes Vives notes

سوالات متداول (FAQ)

آیا عطر H24 Herbes Vives باعث جلب توجه و تعریف می‌شود؟

بله، اینطور است. حتی زمانی که فکر می‌کردم دیگر این عطر را حس نمی‌کنم، باز هم باعث واکنش و تعریف اطرافیان می‌شد. مدت‌ها بود که عطری نداشتم که تا این حد جلب توجه کند.

آیا Herbes Vives بهتر از H24 است؟

من شخصاً H24 را به Herbes Vives ترجیح می‌دهم، اما با انتخاب هیچکدام از این دو اشتباه نمی‌کنید.

بهترین عطر از مجموعه H24 کدام است؟

بسیاری از مردم نسخه EDP را ترجیح می‌دهند، اما من آن را امتحان نکرده‌ام، بنابراین نمی‌توانم در مورد آن نظر بدهم. من خودم EDT را ترجیح می‌دهم، اما هر یک از این سه عطر، گزینه‌ی مناسبی برای هر مجموعه‌ی عطری هستند.

خرید عطر و اسانس از سیناآروما

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این عطر و بیش از 700 نوع عطر و اسانس اصل دیگر به صورت خرید عطر گرمی ، عمده ، کیلویی و لیتری به سایت سیناآروما سر بزنید ، شما عزیزان میتوانید محصول خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی در حجم مورد نظر سفارش دهید.

همچنین جهت کسب اطلاعات جالب دیگر در مورد صنعت عطرسازی و ادکلن ها و اسانس ها میتوانید به وبلاگ سیناآروما سر بزنید ، موفق باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 301
  • بازدید سال : 1,197
  • بازدید کلی : 5,299