loading...
هر چی بخوای اینجا پیدا میشه
ali بازدید : 13 جمعه 17 فروردین 1403 نظرات (0)

Initio Parfums Privés یک برند نسبتا جدید در زمینه عطرهای خاص به شمار می‌رود. این برند در دبی تأسیس شد و در سال ۲۰۱۵ در جشنواره فیلم کن فرانسه با معرفی هفت عطر یونیسکس (قابل استفاده برای آقایان و خانم‌ها) به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

تمامی عطرهای Initio Parfums Privés از مواد اولیه با بالاترین کیفیت ساخته شده و توسط عطرسازان ماهری مانند پیر کنستانتین گوئروس، الکساندرا کوزینسکی و همچنین افسانه‌های صنعت عطر، آلبرتو موریلاس و موریس روسل طراحی شده‌اند. این برند در حال حاضر عطرهای خود را در پنج مجموعه مجزا دسته‌بندی می‌کند:

  • پروژه طلای سیاه Initio Parfums Privés: با نمادهای هندسی مقدس، چشم قدرت و استفاده از عود.
  • مجموعه کارنال Initio Parfums Privés: که در هر عطر از تقریباً پنجاه درصد Hedione© استفاده می‌کند، ماده‌ای با خاصیت فِرومون‌گونه شناخته شده که برای اغواگری ساخته شده است.
  • مجموعه ابسلوهای Initio Parfums Privés: بر روی مواد اولیه و فرهنگ سنتی عربی تمرکز دارد.
  • عطرهای لذت‌گرای Initio Parfums Privés: بر اساس ایده‌های لذت و خوشگذرانی خلق شده‌اند.
  • ترکیب‌های مغناطیسی Initio Parfums Privés: برای استفاده به صورت لایه‌گذاری شده طراحی شده‌اند.

۱. عود برای عظمت از برند Initio Parfums Privés

عطر "عود برای عظمت" در راس لیست ما قرار دارد و از مجموعه "پروژه طلای سیاه" است. این عطر طرفداران پرشور زیادی دارد و دلیل آن را به خوبی درک می‌کنیم.

این عطر در نت‌های اولیه با اسطوخودوس و زعفران آغاز می‌شود، که در آن زعفران چرمی، ستاره اصلی است. دو نوع عود موجود در این عطر یکدیگر را "تکمیل" می‌کنند و این عطر هرگز بیش از حد "عودی" و حیوانی نمی‌شود، بلکه دارای رایحه‌های شیرین و شور است که پوشیدن آن را آسان می‌کند. آیا گفتیم که این عطر بسیار اغوا کننده است؟ (و آن بطری سیاه و طلایی با چشم اسرارآمیز، یک کلکسیون محسوب می‌شود.)

Initio Parfums Prives Oud for Greatness

نت‌های کلیدی عطر: اسطوخودوس، زعفران، جوز هندی، چوب عود طبیعی، روغن عود طبیعی، نعناع هندی، مشک

2. Intitio Parfums Prives Side Effect

Initio Parfums Privés Side Effect

عطر "عوارض جانبی یا Side Effect" از "مجموعه کارنال" است که در بطری‌های بنفش با لیبل طلایی برجسته قرار دارد. این عطر رزینی ادویه‌دار شیرین و الکلی با تلنگور تنباکو، با داشتن پایه گرم چرم و ادویه، تمام ویژگی‌های یک عطر زمستانی عالی را دارا است. "عوارض جانبی" این عطر چیست؟ همه از شما خواهند پرسید که چه عطری زده‌اید.

نت‌های کلیدی عطر: چوب دارچین، رم، توتون، زعفران، چوب صندل، Hedione (هِدیون)

3. Initio Parfums Prives Blessed Baraka

"baraka" در زبان عربی به معنای "قدرت بخشیدن" است. این عطر، عطری فوق‌العاده با رایحه چوب صندل و عطرهای گلی از گل‌های سفید است که آنقدر قوی هستند که تقریباً بوی تک تک شکوفه‌ها را می‌توان حس کرد. نوازش حسی چوب صندل خامه‌ای، عنبر و وانیل به نرمی دور پوست شما می‌پیچد.

"برکت" از برند Initio Parfums Privés به مجموعه "ابسلوی" تعلق دارد و توسط عطرساز ماهر آلبرتو موریلاس ساخته شده است که کارهای او شامل عطرهای پرفروش برندهایی مانند کنزو، کلوین کلین، آرمانی و گوچی می‌شود.

نت‌های کلیدی عطر: گل‌های سفید، چوب صندل، وانیل، عنبر، مشک

4. Initio Parfums Prives High Frequency

این عطر یاسمن طبیعی با ماگنولیا ترکیب شده و از مقدار زیادی Hedione استفاده می‌کند. Hedione که در اوایل دهه ۱۹۶۰ توسط شرکت عطر Firminich به عنوان جایگزینی برای عصاره مطلق یاسمن معرفی شد، طبق مطالعات انجام شده، دارای اثر فنومونی (فریبنده) است.

دسته گل‌های این عطر با بادام ترکیب شده و با رایحه تنباکو در یک عطر انفجاری از "مجموعه کارنال" با بطری بنفش با طرح‌های برجسته طلا، متعادل می‌شود.

Initio Parfums Privés High Frequency

نت‌های کلیدی عطر: ماگنولیا، بادام، Hedione

5. Initio Parfums Prives Oud for Happiness 

دنیای ما به شادی بیشتری نیاز دارد، و اگر طرفدار عطر عود هستید، دیگر به دنبال چیزی نگردید، "عود برای خوشبختی" از مجموعه "پروژه طلای سیاه" را امتحان کنید.

رایحه شاهدانه [‌مخدر ماری‌جوانا‌] مدتی است که در عطرها استفاده می شود، اگرچه در ترکیبات این عطر ذکر نشده است، اما اعتقاد بر این است که وجود دارد - دودی، علفی و مشکی. یک شروع سبز و شاداب، نت عود را از طریق رایحه ای از شاهدانه تقویت می کند که انرژی بخش و رهایی دهنده است. ترنج درخشان همراه با زنجبیل تند و همچنین سبزیجات، طراوت را در نت میانی ایجاد می کنند و روی پایه ای چند وجهی از عود قرار می گیرند.

Initio Parfums Privés Oud For Happiness

نت‌های کلیدی عطر: ترنج، زنجبیل، شیرین بیان، وانیل، چوب سدر، عود هندی، مشک

6. Initio Parfums Prives Rehab 

تمام عطرهای Initio Parfums Privés  به صورت یونیسکس (قابل استفاده برای آقایان و خانم‌ها) هستند، اما "رهاب" از "مجموعه لذت‌گرا" کمی مردانه به نظر می‌رسد.

با طراوت ناشی از شکوفه ترنج و اسطوخودوس معطر آغاز می‌شود، نت‌های چوبی و معطر غالب هستند که با تنباکوی تند، علف وتیور خاکی و نعناع هندی در انتها برای ماندگاری بیشتر تقویت می‌شوند.

Initio Parfums Privés Rehab

نت‌های کلیدی عطر: ترنج، اسطوخودوس، تنباکو، سدر، نعناع هندی، چوب گایاک، چوب صندل، وانیل، مشک

7. Intitio Parfums Prives Atomic Rose

"اتمیک رز" از "مجموعه کارنال" عطری با رایحه گل رز است که با انفجاری از هزاران گلبرگ شکوفه می زند. بهترین کیفیت رز بلغاری و دمشقی با ترنج، فلفل صورتی، یاسمن واقعی و وانیل شیرین شده است. "اتمیک رز" به سمت زنانه متمایل است، اما این رز دخترانه یا ملایم نیست، این عطر،  عطر  سکسی، اغواگر و فریبنده‌ای است که بسیار باورنکردنی است.

Initio Parfums Privés Atomic Rose

نت‌های کلیدی عطر: ترنج، فلفل صورتی، Hedione، رز، یاسمن، وانیل، ambrofix

عطرهای Initio Parfums Privés  یونیسکس هستند و توسط عطرسازان ماهر ساخته شده‌اند. همه آنها ماندگاری و پخش بوی استثنایی دارند.

حالا که بهترین عطرهای Initio Parfums Privés را به شما معرفی کردیم، به وبسایت سینااروما مراجعه کنید، جایی که طیف وسیعی از عطرهای باورنکردنی  را پیدا خواهید کرد که برای همه مناسبت‌ها عالی هستند. پرفروش‌ترین‌های ما را خریداری کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 355
  • بازدید سال : 1,251
  • بازدید کلی : 5,353